Bestsellery
Klocki Joinks, Fat Brain Toys
Klocki Joinks, Fat Brain Toys
214,00 zł 196,88 zł
szt.
Kosmetyczka z akcesoriami małej Miss, Janod
Kosmetyczka z akcesoriami małej Miss, Janod
129,00 zł 118,68 zł
szt.
Klocki konstrukcyjne Incastro - Bruce 3w1 103 el
Klocki konstrukcyjne Incastro - Bruce 3w1 103 el
119,00 zł
Puzzle magnetyczne Mapa świata, Janod
Puzzle magnetyczne Mapa świata, Janod
229,00 zł
szt.
Bąbelki Dimpl, Fat Brain Toys
Bąbelki Dimpl, Fat Brain Toys
59,00 zł
Edukacyjny zegar drewniany  Sowa, Janod
Edukacyjny zegar drewniany Sowa, Janod
165,00 zł 151,80 zł
szt.
Gitara elektryczna - piesek, B.Toys
Gitara elektryczna - piesek, B.Toys
179,00 zł
szt.
Gra zręcznościowa Akrobaci, JANOD
Gra zręcznościowa Akrobaci, JANOD
110,00 zł
szt.
Magnetyczna gra w rzutki Ogród, Janod
Magnetyczna gra w rzutki Ogród, Janod
99,00 zł
szt.
Magnetyczna gra w rzutki Roboty, Janod
Magnetyczna gra w rzutki Roboty, Janod
99,00 zł
szt.
Magnetyczna układanka 4 pory roku
Magnetyczna układanka 4 pory roku
85,00 zł
Magnetyczna układanka Zwierzęta
Magnetyczna układanka Zwierzęta
85,00 zł
szt.
Perkuzja żabka, B.Toys
Perkuzja żabka, B.Toys
219,00 zł
szt.
Sorter Kostka Oombee Cube, Fat Brain Toys
Sorter Kostka Oombee Cube, Fat Brain Toys
75,00 zł
Statki gra magnetyczna, Janod
Statki gra magnetyczna, Janod
110,00 zł
szt.
Wirujące Przyssawki, Fat Brain Toys
Wirujące Przyssawki, Fat Brain Toys
99,00 zł
PIX - IT - zestaw premium
PIX - IT - zestaw premium
247,00 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Gra wyścig Koniki Carrousel, Janod

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 63,48 zł 69,00 zł 63.48
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Janod
Kod produktu: 4142
Pin It

Opis

Gra wyścig Koniki francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do czterech osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera planszę, wykonaną z solidnego kartonu oraz drewniane elementy: 8 pionków w kształcie kolorowych uśmiechniętych koników i 1 kostkę. Gracze mają za zadanie doprowadzić swoje konie do środka planszy. Wygrywa gracz, który zrobi to jako pierwszy.

Gra ta ćwiczy koncentrację i pamięć (ma wiele zasad), rozwija zdolności motoryczne i wspiera naukę liczenia.

Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny.

Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń! Janod – JUST PLAY


producent: Janod
wiek: 4-8 lat
liczba elementów: 1 plansza + 8 pionków + 1 kostka
materiał: karton, drewno
design: Francja
wymiary produktu: plansza 28 x 28 cm
waga produktu: 0,35 kg
wymiary opakowania: 15,8 x 4,5 x 25 cm
bezpieczeństwo i jakość: EN71-1; EN71-2, EN71-3; REACH

INSTRUKCJA

KOD PRODUCENTA: J02744

WIEK: 4-8 lat

LICZBA GRACZY: 2-4

ELEMENTY: 1 kartonowa plansza + 8 drewnianych pionków + 1 drewniana kostka

CZAS ROZGRYWKI: 30 minut

PRZYGOTOWANIE DO GRY
Rozłóż planszę i umieść pionki-konie w odpowiadających im kolorem stajniach – rogach planszy.

ZASADY GRY
Każdy z graczy wybiera dla siebie kolor figur (każdy ma 2 konie). Gracze kolejno rzucają kostką. Ten, który wyrzuci największą liczbę oczek, rozpoczyna grę. Pionki poruszają się po planszy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. By koń gracza mógł opuścić stajnię, gracz ten musi wyrzucić 6 oczek na kostce. Wówczas umieszcza on jednego ze swoich koni na pozycji startowej, tj. polu z gwiazdką i ponownie rzuca kostką. Jeśli znów wyrzuci 6 oczek, może wyprowadzić ze stajni drugiego konia.
Gracz przesuwa konia do przodu o liczbę pól, odpowiadającej liczbie oczek, wyrzuconych na kostce. Żaden koń nie może wyprzedzić innego, więc jeśli dotrze do pola, na którym jest już inny koń, musi się cofnąć o pozostałą liczbę oczek. Jedno pole może zajmować tylko jeden koń, więc jeśli trafi na już zajęte pole, zajmuje to miejsce, a koń, który się tam znajduje, musi wrócić do stajni. Aby koń, który wrócił do stajni, mógł ją znów opuścić, gracz musi ponownie wyrzuć na kostce 6 oczek.
Po pokonaniu całej trasy wokół planszy („obejściu” całej planszy), gracz musi ustawić konia przed polem z numerem 1 (jednolite pole, bez żadnego dodatkowego wzoru) w kolumnie, która odpowiada mu kolorem. Jeśli wyrzuci zbyt dużą liczbę oczek, musi cofnąć pionek o pozostałą różnicę. Na przykład jeśli od pola tuż przed 1 gracza dzielą 3 kroki, a na kostce wyrzuca 4 oczka, rusza pionek o te 3 kroki do przodu i cofa o 1. W kolumnie każdy koń przesuwa się o wyrzuconą liczbę kroków – od 1 do 6. Jeśli gracz wyrzuci zbyt dużą liczbę oczek, musi cofnąć pionek o pozostałą różnicę (jak w przykładzie powyżej). Kiedy trafi na pole nr 6, gracz musi wyrzucić kolejną 6, aby jego koń mógł zakończyć grę. Do momentu wyrzucenia drugiej 6 przez gracza, koń nie zmienia już położenia. Zwycięża gracz, którego oba konie dotrą do końca wyścigu.

Szybsza wersja gry: każdy gracz może grać tylko jednym koniem.

CEL GRY
Celem gry jest dotarcie do pola na środku planszy. Wygrywa gracz, który doprowadzi tam oba swoje konie jako pierwszy.

 

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl